lördag 1 maj 2010

Vilken jävla kväll det var igår, haha! Efter skolan så åkte jag hem till Nils vilket var super mysigt och super kul för vi har inte umgåtts på typ 2 år. Sen så hade jag fullt upp hela dagen. Sen kom Amanda till mig så drog vi till Björn vilket va jävligt roligt. Vi spela nå shotspel som typ alla vart skapligt fulla på ;D Sen drog vi ut ett tag och gick till Old Saints. Träffade Alex, Nicke, Robin och Christian. Hihi men sen så drog vi tillbaka till björn men så fort vi kom dit typ så skulle jag dra för jag skulle hem till Alex och sova :) På bussen träffade jag Erika i klassen och Per ;) hihi . När jag kom dit la vi oss och kolla på tv sen hände de ena efter de andra. Men drog hem vid halv sex på morgonen xD haha kom hem vid sex sen sov jag i fyra timmar.. Så är skapligt jävla trött idag ;D Men det hindrar inte mig att fortsätta dricka öl idag ;) mohahah! Ska väl sova en timme typ innan jag drar iväg igen ;D haha! Får se vart jag slaggar ikväll. Peace Bitches ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar